Hoe ik werk

Het eerste gesprek gebruiken we om kennis te maken met jouw muziek. Alles wat jij tot nu toe gemaakt hebt en ontdekt, kan aan bod komen. Of het nu gedichten zijn of andere teksten die jou geïnspireerd hebben. Wil je eigen nummers opnemen of covers, of allebei? Als proef maken we vervolgens enkele proefopnames om een idee te krijgen.

Dan komt de tweede fase waarin ik verder aan het werk ga met jouw concept. Wanneer ik dat afgerond heb, krijg je een uitnodiging muzikaal alles af te ronden, zoals inzingen en aanwijzingen voor de muzikale uitvoering, met andere woorden:'the finishing touch'.

De derde fase mix ik alles wat in gezongen en in gespeeld is en nodig je uit voor het derde gesprek waarin je het eindresultaat kunt beluisteren. Wanneer jij hier tevreden mee bent, dan bied ik een offerte aan. Jij beslist vervolgens of je hier iets mee doet.