Wie ben ik

Ik ben songwriter en bespeel meerdere instrumenten. Ik gebruik professionele muzieksoftware voor het opnemen en afmixen van alle muziek. Ik speelde in verschillende bands en heb in zalen met honderden bezoekers gespeeld. Met mijn ervaring en muzikale kennis kan ik mensen verder helpen die een eerste stap willen zetten zichzelf te presenteren.

De muziekstijlen waar ik affiniteit mee heb, zijn uiteenlopend. Al je dromen kunnen uitkomen door er zeker van te worden dat het jou gaat lukken. Dat kan naar mijn mening alleen door een niet-commercieel startpunt waarbij je in alle rust kunt werken aan een eindresultaat.

Omdat ik tegelijkertijd muzikant, producer, technicus en songwriter ben, kan ik jou effectief verder helpen. En omdat ik overtuigd ben van een muzikaal mooi resultaat waar je ook werkelijk wat aan hebt, bied ik je een gratis kennismakingsgesprek aan, gratis opnames van composities en uiteindelijk een resultaat die je bij mij in de studio kunt beluisteren. Als jij tevreden bent, dan pas gaan we praten over wat het waard is. Daarbij hanteer ik een vast uurtarief.

Zenuwen en onzekerheid hoeven jou daarom niet te blokkeren, maar bij mij kun je in een rustige sfeer bouwen aan een unieke sound. Bij mij heb je muzikale en technische ondersteuning bij het ontwikkelen van je eigen songs.